2014. április 17., csütörtök

Ginzenglötyi

Végülis nem alma lett a nyeremény az április eleji félmaraton esetén (15. lettem női félmaratonon, amit már díjaztak), hanem ez a dobozos ginzeng -ital. El fog fogyni, alapjába véve szeretem a ginzenget. Direkt azt hittem, üveges, óvatosan vittem. De most kinyitottam, megnéztem, és kiderült "zacskós", azaz nem törékeny, tehát, ha addig nem kerülök olyan hangulatba, hogy megigyam, akkor hazaviszem egy részét Magyarországra, "megrendelésre". Ha pedig megkóstolom, ízlik, akkor pedig tudom, milyen típusú ginzenges italt vigyek a rokonoknak nyáron, és megveszem a hazautam előtt. Majd meglátjuk, ráfanyalodok-e erre a csodaszerre :) :). Bár már kóstoltam, és szeretem is a ginzenges cukrot vagy épp italt (üvegeset), torokra (és egyéb panaszokra) kiváló állítólag. Bár tudom, önmagában nem az "örök élet titka":).
 
Almát venni mentem, útközben láttam ezeket a pipacs-szerű virágokat. Nem álltam meg, vettem egyet ajándékba egyik gyülekezeti családnak, akiknek szintén sokat köszönhetek :) :). Holnap, a tojásfestéskor átadom :).
Az otthoni illatok-nyílnak az orgonák is.
...ja és itt is kinn díszelegnek a tavasz kellékei: A buddhista lámpások :). Imádom őket :) :).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése