2014. április 28., hétfő

Az vagy, amit megeszel?

Meghívtam a laborbeli emberek nagy részét (akik épp ott voltak aznap) és Főnökömet is kajálni, amit már beígértem nemrég. A szokásos svédasztalos étterembe, ahol többször is voltunk. Megfizethető, illetve a kaja is egész jó. Annak örömére történt a dolog, hogy megkaptam a jelenlegi állásomat. Épp ettem a csokifagylaltot, mire Főnököm: "Gondolkodom, hogy egyek fagylaltot, de az előbb magyaráztam az órámon a diákoknak: ne egyenek fagylaltot, sok cukor van benne, így hát nem hiszem, hogy így jogos lenne"- én pedig vigyorogtam. szerintem pedig rengeteg sütiben, plusz a fánkban is sokkal több cukor van mint pl. a fagylaltban, amiket igyekszek kerülni. Gyorskaját is ritkán eszem. Plusz én nem iszom kólát (már nem szeretem), más üdítőt is csak ritkán (akkor is a diétás változatot szoktam preferálni).

Vicces hétvégi eset, Warren-nek épp mondtam, hogy milyen sokat fogyott: "Próbálok olyan kajákat enni, amiben nincs mesterséges adalékanyag, pl. édesburgonya, zöldség, gyümölcs". Új haverom: "Lehetne tőle tippeket ellesni". Én, viccesen: "Az vagy, amit megeszel. Tudom, ilyenkor lehet mondani, hogy meg kéne ennünk egy vékony embert" Ő: "Akkor én tuti spagetti meg sajt vagyok"-hehehe :) :)
 
Viccet félretéve: próbálok én is figyelni a kajára, sok gyümölcsöt-zöldséget enni, de sajnos tudok "bűnözni" is... Pedig mindig megfogadom, hogy nem... Persze, sok zöldséget-gyümölcsöt eszem, ami azért jó, próbálok csak vizet inni, plusz ha koffeinhiányom van, cukormentesen intézni. S**r belegondolni, hogy a cukor tulajdonképpen drog. Durva paradoxon: Koreában tombol a hiúság vására, minél karcsúbb valaki, annál "szekszibb"... A boltok pedig teli vannak mindenféle rágcsákkal, ramennel,  meg egyéb dolgokkal, amik már durván benne vannak a "junk food" kategóriában, a gyorskaja-rendelés is túl népszerű. Annak ellenére, hogy a legtöbb koreai kaja egészséges. Egyszer olvastam, hogy a kimcsi -fogyasztás generációról generációra csökken, a fiatalok egyre kevésbé értékelik... Meg egyszerűen nincs idő mást enni, mivel a rohanó világban, az embernek gyakran csak "némi gyorsra" van ideje. Próbálom elkerülni az esti kajálást, mivel az már végképp nem egészséges. A legtöbb embernek csak este van ideje rá. Van nekem is 1-1 napom, mikor ebédre csak gyorsan bekapok némi rament és polipos rizsgolyót. Vagy ha este megyünk a laborral enni. De szerencsére ez ritka. Próbálok emellett gyümölcsöt venni az csoki helyett, remélem, hamarosan sikerül beállítanom egyfajta "egyensúlyt" az étrendemben...Amúgy pedig...utálom a normákat!!!

 :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése