2014. április 25., péntek

Buddhista templom a "campus felett"

 Felkészültem a hétfői órámra, és mivel keveset (és rosszul) aludtam, lefényképezem az azáleákat, mielőtt elvirágoznának, és meglesem az indiai srácokat, mivel mondták, ott kriketteznek a sportpályán. A srácok nem voltak ott, az azáleák még gyönyörűen virágoztak.


 A kolesz pedig még mindig hiányzik, mindig ott a kísértés: jó lenne bemenni. Aztán gondoltam egyet, és fölmentem a campus fölötti buddhista objektumhoz. Vicces, míg koleszos voltam, nem nagyon jártam ott. Azaz fölmentem, csak akkor nem vittem fényképezőgépet. De most volt nálam kütyü is. Melegszik az idő,


 Most, hogy fölmentem, elcsodálkoztam, nagyon kellemes kis hely. Teljes nyugalom volt, énekeltek a madarak. Nap sütött. Nem maradtam sokat, de azért jól esett ez a pár perc is, kiüríteni a fejem, és kicsit pihenni :) :). Máskor is feljövök ide :) :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése