2014. április 12., szombat

Egy "laza" 10km, az első verseny, amit megynertem

Elég fáradt voltam tegnap, ma sem vagyok jobban, tehát úgy döntöttem, kipihenem magam kicsit, különben a koncentrációmnak annyi. Szóval péntek éjjel összvissz 3 órát aludtam, majd elmondom, mi miatt. Mentem ki Ichon-ra, ami egy órányira van a campustól. Még nem voltak sokan a folyóparton, de hamarosan megjelentek az emberek. Elég sokan érkeztek, jöttek egy másik futóklubtól is ("Rabbits"-nyulak, koreai futóklub). Olyan "verseny" lett volna, hogy hármas csoportokban futunk, de végül párokba szervezkedve futottunk. A leggyorsabb pár nyer. A lányoknak kellett húzni egy pasast, nekem egy Rabbits-os jutott.

Majd hamarosan keztük a futást, időmérő is volt. Elég erősen (talán túl erősen) kezdtem, ilyen tempóban nem ment volna a félmaraton, annyi szent. Ezek a páros futások annyira a lutrin múlnak... Ha két erős futó összekerül, az esélyes a győzelemre. Ennek ellenére ez csak játék :). Én pl. kifogtam egy erős tagot (aki férfiak közül első), és én sem vagyok "hurkalé" ez ügyben... Szóval elég kemény menet volt, viszont csajok közül második lettem. A versenyzők férfi tagjai (általában azok voltak gyorsabban) elé futottak a csajoknak. Sejtettem, hogy benn leszünk az első háromban, viszont azt nem, hogy meg fogjuk nyerni. Mivel mi nyertünk. Bár csak egy szimpla, baráti futás volt, de élveztem az egészet :) :)
Ez a március elseji, 31km futásért kapott, kicsit giccses "díj", ugyanis korcsoportomban (ami még nem a korcsoportom) második lettem... 
 Készülődünk...



 Nyújtás...
Az ajusshi-val, akivel végül nyertünk :)

Rajtnál, indulás előtti pillanatokban :)

 ...és a célba érés előtt... A célba ért Rabbit-os pasik (mindig csodálom az ajusshi-kat, hogy milyen gyorsan tudnak futni...) elébe futottak a partnerüknek, vagy szimplán a csajoknak, hogy bátorítsák őket :).
 Futóklubos csajok :) :)
Verseny után kaptunk csokitojást :) :). Első húsvéti tojás idén, Koreában most először láttam csokitojást. Ugyanis a húsvét itt nem igazán terjedt el annyira, mint a karácsony. Szoktak a keresztény csoportok főtt tojásokat osztani ilyenkor (azóta kettő olyanom is lett), de csokitojás nem népszerű. Pár nagyobb boltban, pl. Home Plus-ban, Lotte Mart-ban vagy Costco-ban talán itt lehet kapni :) :). 
 Örülök a fejemnek: 50 perc alatt sikerült a 10 km :). Következő cél 45 perc lesz. 40 perc/10km már túl erős lenne, hacsak nem adok le 5 kilót... A srácok beállították az embereknek az időjelzőt.
 Megnyertük...
 Parkoló csajoknak-kicsit hímsovinszta...
Szépen rendezett virágok...
Jövő vasárnap Bundang Maraton-amit szerintem míg itt vagyok, nem fogom kihagyni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése