2014. április 26., szombat

Buddhista felvonulás

Most hétvégén van Szöulban és Busanban a Buddha születésnapja alkalmából rendezett fesztivál.Ma volt a felvonulás a belvárosban. Nagyon jó volt, tudom, már több hasonlót láttam, de most is tetszett :).
Szóval feladtam a reményt, hogy ismerős arcokat fogok látni, olyan volt, mintha tűt keresnék a szénakazalban (azonban összefutottam két ismerős arccal :) ). Meg kellett várni, hogy besötétedjen. Egy koreai srác odajött hozzám, és elkezdett arról halandzsázni, hogy "elnézést, mi lesz itt? Obamát várjátok?"-mintha nem tudná... (hehehe, amúgy Obama most épp Szöulban van). A mellettem álló srácok szerint csak jópofizni akart, Sötétedett, az utakat lezárták, hamarosan kezdődött a felvonulás. Voltak ezek a nagy kivilágított figurák, buddhista szerzetesek, pár ízléstelen giccs is bekerült a dologba. Emellett sok ember civilben nyomta, lehetett jelentkezni az eseményre. Többször előfordult, hogy átnyújtottak 1-1 lámpást a nézelődőknek, mikor meglátták: nincs nálunk. Én is kaptam, figyelni kellett, mivel gyertya volt benne, hogy ne folyjon ki a viasz. Mivel egyik, mellettem álló csaj esetén megtörtént, nadrágjára folyt. De szerencsére könnyen le lehet szedni. Este fél 8-tól 9előttig tartott az esemény, nagyon tetszett, de eléggé elfáradtam a sok állásba, jó volt hazamenni. A metróindulás előtt beugrottam egy boltba kajáért a holnapi kirándulásra, és a nő kérdezte: kívántam-e valamit, a lámpást látván. Hát, erről én nem tudtam, hogy kell. De volt egy jó estém, és most azon agyalok, fölengedik-e a repülőre majd a lámpást júliusban. Mivel a jelenlegi terv szerint haza szeretném vinni. Remélem, nem szakad el a lótuszpapír :) :).



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése