2012. május 24., csütörtök

TGIF

Szeretem ezt a dalt.
Kicsit kimerült vagyok, magam sem tudom, mi a bajom. Talán a kissé fülledt idő okozhatja. Néha elég nyomott tud lenni a levegő napközben, és meleg is van. Reggelek, esték viszont jelenleg kellemesek. Egy szép koranyári estén kívánom, bár messzebb lenne a kolesz, annyira jó sétálni ilyenkor... A hideg, téli, vagy nyári, zivataros estéken meg tökjó lenne teleportálni haza... Fura. A laborban már üzemel a légkondi, koliban  még nem használjuk. Sajnos lassan ott is be kell kapcsolni, mert egyre nehezebb nélküle elviselni a zárt tereket. Már most is... Rossz ezt mondani, de ez van.
 Szerdán, mikor ránk szállt az este, futás közben elestem,(hogy költői legyek, tényleg történt ilyen baleset). Ráadásul egyik szobatársam elég hangosan horkolt. Nem tudom, szoktam-e horkolni, nem bizonyította ezt még senki. De az, hogy dumálok néha, öntudatlan állapotomban, az tény, és való. :) Tudom, a horkolás is sokmindentől függ, pl. nem tiszta légutak...
 Tegnap volt egy kisebb hivatalos ügyem a városban. Vicces, az ominózus épület megtalálásához több idő kellett, mit magához az ügyhöz. Az ügyintézők bár nem tudtak angolul, de segítőkészek, barátságosak voltak. Öt perc alatt túlestem az egészen :). Ha ilyen rendes emberekbe botlok, örülök, hogy itt lehetek.
 10 hét és utazom haza. Nem számolok vissza, becsszó, nem fogok!!! Tudom, Apu, attól csak hosszabb lesz!!! De annyira jó rágondolni, abban a tudatban élni, hogy végre belátható időn  belül láthatom az otthoniakat.  Lehet, az első 2-3 napban csak pihenés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése