2012. május 20., vasárnap

Saryangdo- ismét szigetelünk-2. rész.

Egy nagyon jó, 10 órás alvás  (de régen volt ilyen, hétköznap jó, ha hét órát tudok aludni...) kellemesen feltöltött. Bár az ondolt néha melegnek éreztem, de akkor felébredtem, de vissza tudtam aludni. Reggel hét volt, mire felkeltem. A már éber emberkék gyümölcslével kínáltak. Elmentem kicsit sétálni. El tudnék tölteni itt, egy kis halászfaluban egy hetet, jót tenne nekem -gondoltam. Szöges ellentéte az itteni világ a szöuli rohangálásnak...

Ettünk egy finom reggelit, Sojuman barátnője (nagy a szerelem köztük, hihihi ) kimchicsigét csinált, de volt rizs, tojás is :). Készültünk egy kis tengerparti lazulásra, terveztük, úszunk is, feltéve, ha kellően meleg lesz a tenger. A hőmérő higanyszála már mindenesetre megközelítette a 30 fokot.
Reggeli ébresztés, Sojuman módra...
 "I'm sexy and I know it"-még egyszer, hahaha :)

Jómagam... kissé álmos fejjel...

A tengerpart keresése iszonyat hosszas folyamat volt, egy totál szemetes helyre akartak minket vinni, ahol Sojuman horgászni tudott volna. Meggyőztük, hogy van szebb hely is errefelé. Tegnap a hegyről láttunk egy homokos tengerpartot, és azt kell megkeresnünk.
 A sziget másik felében meg is leltük a partot. A víz még nem melegedett föl rendesen, de Ericet nem zavarta, bement úszni. Mi, csajok csak félve sétáltunk a tengerbe. Tudjátok, csajok kényesebbek. Én konkrétan a barnamoszatoktól ijedtem meg-basszus, úgy néztek ki, mint egy víziszörny... Nem beszélve az óriáspolipokról, medúzákról. Ok, csak viccelek. Közben meg ronggyá röhögtük magunkat a gyerekeken, akik valami olyasmit mondogattak rólunk, hogy "perverz", mivel kétrészes fürdőruhában napoztunk. Ráadásul bemerészkedtünk a vízbe. Mikor fotózgattam a kagylókat, algákat, a büszkén mutogatták a rákot, amit fogtak, és adtak nekem egy kagylót-ami biztos még élő volt, mert bűzlött, ki kellett dobnom :(. Sétálgattunk is, de vissza kellett rohannom a strandpapucsért, a talpam nagyon nem méltányolta az aszfalton való mezítláb járást... :(. A betont jól bírtam mezítláb, homokot is, de az aszfaltnál már feladtam.
Ez tengeri saláta, a vízpart. a harmadik kép egy perverz úriember, aki bement jó sokáig úszni!!! :).

Eljött az indulás ideje, irány a komp. A visszautat élveztem. Fújt a szél :).

Tankolás után Eric azt mondta, dinoszaurusz-múzeumba fogunk menni... Nem mindenkinek tetszett az ötlet, nekem sem. Akkor ütött be a holtpont, mivel annyira rázós utakon mentünk, hogy majdem agyrázkódást kaptam... Ok, csak viccelek, de volt egy tíz perces "nincs kedvem semmire" periódusom, amikor nem éreztem túl jól magam. Ittam egy kis jégkristályt (tudom, nem egészséges, de kellett a hideg lötty), az segített. Sojuman beleivott... :)

"Jurassic park, híres utolsó fotó"!!!! Háttérben a szörnnyel, hahaha:)
 Sima utunk volt haza. Mosdószünet alkalmával betoltam egy bibimpapot, a többség is rendes kaját evett (többek közt bulgogi, jamjamyeon, hús... ). Az az igazság, kívántam valamit, ami zöldséges, kicsit az egészség látszatát kelti föl.
 Nem keveredtünk dugóba, aminek örültem, pedig izgultam miatta. A dugómentességet én a szöuli buddhista fesztivál számlájára írnám, ami sajnos idén nekem kimaradt.Ugyanis sok ember maradt (vagy tartózkodott) Szöulban emiatt. el tudom képzelni, később hogy feltelnek az utak...
 Hullafáradtan értem a koleszba, mondanom sem kell. Mozgalmas hétvége volt, örültem, hogy Eric meggyőzött! Csak az a járgány, kényelmetlen ülésekkel, na az volt az egyetlen negatív tapasztalat! :( Tudom, utazás esetén kell kicsit "szenvedni"... A Sinbundang Line-t az új metróvonalat (tavaly októberben nyílt) is volt alkalmam kipróbálni egy megálló erejéig. Fáradtság és rövid út miatt nem mondok róla véleményt...