2012. május 2., szerda

Agymenés ismételten

Írnom kéne, tehát írok. Igaz, nem ide kéne írnom, de a másik írományom is alakul.
 Köhögök, még mindig. Nem tudom, télen megértem, ha megfájdul a torkom, náthás leszek... De már majdnem nyár van, már egy szál nyári ruhában is szinte megfőlők. Végre lehet nyári ruhákat hordani, amiket annyira megszerettem, mióta kinn vagyok. Sajnos későn kaptam rá a szoknya-viselésre. Gimis koromban vicces, sosem voltam hajlandó fölvenni. Talán valamiféle kamaszkori lázadás volt, egyetemista koromban kezdtem el szokát venni.
 Este nem futottam. Fizikailag bírtam volna, de pszichikailag inkább az alvást kívánta a szervezetem. Persze kedves szobatársamnak nem hajnai öt előtt jutott eszébe ölkelni tanulni? Shit... Hatig pihengettem, majd rávettem magam, fussak.
 Reggel felhős volt az idő, és csöpögött is az eső. Épp mentem el, gondoltam, az eső kibírja, míg laborba nem érek. Szobatársam rohant vissza: "Umbrella"-mondta. Tényleg csöpögött, meg dörgött is az ég. Háát, nyár lesz. Sajnos, június végétől jön a monszun, a "légkondis időszak". Sajnos légkondi nélkül a zárt terek (épület, busz, vonat) elviselhetetlenek.
 A campuson valamit újítanak, egyik épület teljesen befedve, utakat is átrendezték. Kíváncsi vagyok, mi jön ki belőle. Új kolesz-tervről is tudok, ami össze lesz kötve a jelenlegivel, ezáltal legalább kétszer annyi férőhely lesz. Nem tudom, azt mikor fogják elkezdeni. Vicces, Koreában ha valamit építenek, vagy újítanak, akkor az gyorsan elkészül, a tervezett időre. Tudom, vannak itteni szokások, amik nem dolgok, de ezt érdemes lenne eltanulni Ázsiától, hahaha.
 Május van, istenem, de gyorsan megy az idő. Már tervezem a hazautam. Ez az eddigi időszak -augusztus óta, nagyon is ellentmondásos volt. Voltak  nagyon jó pillanatok, sikerek, utazások szép helyekre. De negatív tapasztalatból, csalódásból is kijárt... Sajnos. Tudom, az élet nem habos torma, hahahaha. Igyekszem úgy felfogni, ha valami nem sikerül, akkor amint lehetőségem van, megpróbálom újra, és akkor adok magamnak még egy esélyt, hogy összejöjjön. :) Most már tudom, hogy belátható időn belül van esélyem végezni, ha elég ügyes vagyok. De annyira szeretnék augusztusban hazajutni kis időre, hogy nem emberi!!!!Nagyon szeretném, ha Főnököm hazaengedne 3 hétre, mivel van hivatlos ügyem, amihez idő kell, ha nem akarok extra felárakat fizetni... Remélem, sikerül meggyőzni...

 Az indiaiak szerint a banán irritálja a torkot, megfázás esetén. Ezt nem is tudtam... Nekem annyira nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése