2012. május 4., péntek

:)

Akad teendő jelenleg... Lemondtam a mai kirándulást...Fizikailag már rendeződöm, de még nem vagyok 100%os. Nem akar a fránya torkom meggyógyulni. Jövő szombaton bringa a Ganghwa-do-n, aztuán egy teljes hétvége a Climbing in Korea maroknyi bandájával Saryangdo-n!!!
 Tegnap kellett csinálnom egy prezit, csak egyik undergraduate csaj, aki ráadásul most a "diákom", hazament (azért mondom, hogy a diákom, mivel tanítgatjuk a laborban az undergraduate-seket).  Szerencsére nem lakik messze a sulitól, de szóltunk neki, jöjjön vissza. Nem lennék a szegény csaj helyébe. Volt már ilyen szitu 2010 őszén. Vasárnap, túráztam, gondoltam, kinek hiányoznék, és jött az SMS: "Gyere segíteni, ZH-t javítani", hahaha:). Még mázli, hogy csak a Dobongsanon voltam, és épp leértünk. 
Jövő héten foglalom a repjegyet haza! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése