2012. május 22., kedd

Noooormális????

Nem mindegy, Summer Beach Festival vagy Summer Bitch festival. Még akkor sem, ha hasonlóan is ejtik a két szót... Néha az ilyen elírás, amivel az emberek menőnek akarnak látszani, durva félreértéshez vezet... Magyarázatképp: a Beach tengerpart, a Bitch pedig egy nőkre nézve sértő szó. Warren sokat poénkodott ezen (On the Beach with Bitches). Éljen a Krenglish, hahaha :).
 Nem saját fotó, csak találtam. Akkor most nyári prostifesztivál?????? :)
Szidom magam, mivel lemaradtam a hétfői napfogyatkozásról. Hétfő reggel volt Koreában, állítólag gyűrűs volt (duplamorci... :( ). Szóval annyit érzékeltem belőle, hogy mikor kiléptem a koleszból, tiszta idő volt, mégis valahogy furcsán fénylett a Nap... Valahogy sötétebb volt, mint kellett volna. Gondoltam, felhő takarja a napot, amit nem látok a hegytől. Sajnálom kicsit :(.
 Június végén végig fogok menni még egyszer a Seoraksan gerincén. Csak hogy emlékeztessem magam, van fény az alagút végén :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése