2012. május 10., csütörtök

Egyetemi napok-helyzetjelentés

Ma reggel az a fílingem volt, amit ELTE-s gólyatáborom (Bódvarákó) reggelein éreztem, egy nagy. bulizással telt éjszaka után. Sétáltam a koleszból a laborba, túl vagyok egy jó kis futáson, viszonylag jól aludtam. Szerencsére, most a kolesz elé,a  sportpályára nem tettek színpadot. Talán a koleszban reklamáltak miatta tavaly...
 Szóval a kellemes,friss reggeli levegő, pia-és romlott kajaszag egyvelege, és az ébredező "tábor" (nem tudok rá jobb szót, mivel sátrakat raktak a campusra) eszembe juttatta, hogy Bódvarákón is ilyen volt egy átlagos reggel hangulata. Annyi különbséggel, hogy az egy szabad réten, a "természet lágy ölén" volt. A takarítók, gondnokok megkezdték a campus rendbe tételét, felkészítvén a helyet az utolsó bulis napra. Érdekes, hogy mennyi szemetet tud egy ilyen buli termelni, szombat délelőtt meg már ragyogni fog a campus a tisztaságtól. Ez halál komoly, nem viccelek!!!! :)
 Tegnap este Főnököm meghívta a bandát a fesztivál területén kajálni.   Szerencsére Főnököm nem szeret inni, de már ettünk együtt egy másik kutatócsoporttal, tapasztaltam ennek ellenkezőjét. Mikor a profok meglátják, hogy kiürült a poharad, mindjárt öntik a második adag sört/makgolit... Mellesleg ilyenkor áldja az ember agyát, ha nem fehér/világos szoknyát/nadrágot/blúzt vett föl. Mivel közös tányérból, pálcikával történik az evés, könnyen leeheti az ember magát...
A jópofa fagyis srác, épp forgatja a fagylalttölcsért :).
Volt koncert is, valami bugyinedvesítő K-POP sztár jött. Mondanom sem kell, a közönség nagy részét nőnemű egyedek tették ki...
Nem tudom, mit szolgálnak ezek a skacok, de gyakran elkezdtek táncolni, néha síppal fújták a zene ritmusát... Talán a hangulatért felelősök...Hangos zene szólt a sátraknál, dumálni nem nagyon lehetett,,, :(
A sojus-palackok sorozata. Mint mondtam, hatalmas mennyiségű alkohol fogyott, mint a fesztiválokon, bulis rendezvényeken általában...
Ha valami érdekes/érdemleges dolgot látok vagy hallok, akkor le fogom írni ebben a fejezetben. A kökuszt sikerült felnyitnom-földhöz vágtam, kettétört. Kieszem kés segítségével a belét majd, és a héját össze fogom ragasztani, de hogy mit fogok vele csinálni, még nem tudom :) :). (Azt hiszem, átvettem a Tétékás Nyúz újságírók stílusát, ha valami buliról van szó, hehe, csak viccelek :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése