2012. május 7., hétfő

Szóval ő az :)

Bruce Dickinson rózsaszín pólóban, a repcében :). Így is jobb pasi, mint modjuk Justin Bieber. Annyira bírom ezt a dalt, Iron Maiden az egyik kedvenc zenekarom. 2008ban, a Szigeten voltam is a koncertjükön. A tömeg, és a rossz hangosítás ellenére is élmény volt látni őket. Ez a dal plusz a videó jó kedvre szokott deríteni.
Bocsánat, hogy ennyi zenét posztolok, és azok nem koreai zenék...
 A hazaút: Egyre inkább úgy néz ki, Aeroflot lesz. Hamarosan lefixálom. Pesttel az a macera, hogy Moszkvában kevés idő van átszállni (cirka másfél óra) a pesti gépre, míg Bécsnél vagy odafele, vagy visszafele kellene sokat várnom Moszkvában. Szóval még agyalok rajta kicsit, hiszen a leggyorsabb és legolcsóbb-és nem olyan rossz, mint sokan mondják!  Tavaly augusztusban Pekingben is kb. ennyi időm volt, hogy átszálljak a szöuli gépre, izgultam is rendesen, de nem volt gond. Remélem, most sem lesz...
 Írok hamarosan értelmesebb dolgokról. Szerdától péntekig egyetemi napok (már folyik a készülődés), a sojus palackokat le fogom fotózni idén. Mivel tavaly-tavalyelőtt volt elég, csak akkor nem vittem gépet. Szombaton Ganghwa-do :) :)
 És még valami: Meglett mind a négy tárgyból a záróvizsgám! Két hete  az egyetemi rendszerben az volt, hogy a három vizsgát sikeresnek, egyet sikertelennek írtak be-nemcsak nekem, abból a bizonyos tárgyból senkinek sem lett sikeres vizsgája. Pár napra rá érdeklődtünk a felelős tanárnál. Aki mondta, hallott a "balesetről", utána fog járni. Ma megkérdeztem az indiaiakat, van-e hír. Kiderült, most a rendszerben kijavították. Megnéztem én is, nekem is átírták sikeresre! :) Mit ne mondjak, örülök. mivel így nem kell tárgyat ismételnem, a tanulós részt lezártam. :) Modjuk azt nem értem, hogy záróvizsga miért volt írásbeli? Nem volt olyan sok diák, ráadásul ezen a szinten (Master vagy PhD) már a beszédkészség fontos lenne...
 Irigylem indiai kollégámat, akinek olyan tündéri kislánya van :). Kérésére nem teszek fel róla képet, de iszonyat aranyos a kis hölgyemény, aki lassan egy éves :). Emlékszem, milyen örömmel újságolta kollégám, mikor a kislánya nyolc hónaposan megtanult járni. Persze tudom, egy szülőnek egyik legnagyobb öröme, ha gyereke fejlődését látja, Én is szereték később egy kisfiút és/vagy kislányt. itt, Koreában jöttem rá, hogy tulajdonképpen szeretem a gyerekeket.

2 megjegyzés:

  1. Grat!

    Te figyi velem voltál akkor Iron Maidenen?? Én is voltam/voltunk! Vagy nem emlékszek????
    Kedvencemet tőlük akkor nem hallottam, de tényleg jó volt!!

    VálaszTörlés
  2. Én 2008nan voltam. 20120-ban is voltak a Szigeten, da akkor még otthon regenerálódtam :) :). Te mikor???? Vagy akkor Te is ott voltál? :) Több gimis osztálytársam mondta az osztálytalin, volt azon a bizonyos Iron Maiden koncerten, meg is lepődtem. Abszolút kedvenc dalom nincs tőlük, mivel rengeteg jó számot csináltak. (Mondjuk lemez szempontjából a Fear of the Dark és a Brave New World a legjobbak).
    Kösziii! Én is nagyon örülök, hogy meglett, bár gyanakodtam, tévedés történt... :) :)

    VálaszTörlés