2012. május 14., hétfő

Ezt meg kell osztanom-Betegnek lenni Koreában

Paródia, de nagyon jó paródia. Nem akarom fikázni a koreaiakat, de jó paródia :). Szerencsére igazán beteg még nem voltam Koreában. Viszont az itt-tartózkodásom elején volt egy csúnya gyomorrontásom, ami tényleg használhatatlanná tett. Szerencsére a többiek is mondták nekem, hogy menjek haza pihenni.
Fordítás (a koreai tanárnő és az ameriakai tanár beszélegtése)
Koreai tanárnő: Hello, külföldi!
Amerikai tanár: Hello, Mrs Jae!
K: Hallom, beteg voltál tegnap
A: Igen, beteg vagyok. Torokgyulladásom van. Tegnap egyáltalán nem tudtam beszélni (elment a hangom).
K: Sajnálom, voltál kórházban?
A: Nem voltam. Orvoshoz mentem, aki adott nekem gyógyszert. Már jobban érzem magam
K: Nem voltál kórházben?
A: Nem.
K: Hm... De ha nem voltál kórházban, akkor iskolába kellett volna jönnöd.
A: Mrs. Jae, nagyon rosszul voltam, nem tudtam volna megtartani az óráimat. Még beszélni sem tudtam.
K: Iskolába kellett volna jönnöd, így a többi tanár azt gondolja rólad, hogy szorgalmas vagy. Koreában betegség esetén is munkába mennek az emberek, hogy tudassák a munkatársukkal, mennyire elkötelezettek a munkájuk iránt.
A: Mrs. Jae, nem hiszem, hogy ez jó ötlet. Ha tegnap jöttem volna, megfertőztem volna a diákokat.
K: Koreában természetesnek számít, hogy a diákok betegség esetén is jönnek a suliba.
A: Ez megmagyarázza, miért van ennyi beteg ember itt. Ha az emberek 1-2 napig otthon maradnának, ha megbetegednének, akkor nem lenne ennyi kórokozó a levegőben.
K: Nem értek egyet: Ha beteg vagy és otthon maradsz. hogy gondolják az emberek, hogy szorgalmas vagy? A kollégák mind azt gondolják, lelkiismeretes vagyok, mert múlt héten is jöttem a suliba, mikor náthás voltam, A te óráidon is részt vettem, beszéltünk is, közel egymáshoz. Így látod, mennyire szorgalmas vagyok.
A: Mrs. Jae, ez is magyarázhatja, miért voltam beteg tegnap. Ha otthon maradtál volna volna, akkor én sem betegedtem meg volna tegnap.
K: Tudom. De most tudod, milyen lelkiismeretes vagyok. Legközelebb, ha beteg leszek, akkor is jövök az óráidra, és láthatod a munkám iránti elkötelezettségemet.
A: Mrs. Jae, elhiszem. Extrém módon lelkiismeretes vagy, de legközelebb beteg leszel, ne gyere be az óráimra. Hiszek neked!

Szóval ennyi. Van pár jó paródia a Youtube-n, de ezt most meg kellett osztanom!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése