2012. május 4., péntek

Gyereknap

Ma gyereknap. Hivatalosan szünnap. Kár, hogy szombatra esik, utálom az ilyent. :( Iskolás koromban utáltam az ilyent, átkoztam, hogy az élet igazságtalan :( :(...Elmentem egyet sétálni. A zebrán egy vicces esetnek lettem tanúja: Apuka, két kisfiú, kutyus. Vártunk a zöld lámpára. A kisfiúk igyekeztek fölmászni azokra az alacsony oszlopokra, amik a zebra előtt voltak. Az papájuk viccesen megbökdöste a popsijukat, a gyerekek meg meglepetten néztek. Meghaltam a röhögéstől :).
 Néha jó lenne visszamenni a gyerekkorba. Bár akkor is féltem néha a bűntetéstől, ha rosszat csináltam, de azért jó volt. Szerettem játszani!!! 
Holnap Anyák Napja. Itt, Koreában csak jövő héten, de én még mindig a magyar rendszert veszem alapul. Anyu, kívánok Neked nagyon-nagyon sok boldogságot!!!
Pedagógusnap is lesz ilyenkor májusban. Van erről egy kedves emlékem. Még zöldfülű elsőévesek voltunk. Indiai kollégám javaslatára elmentünk virágot venni Főnököm számára, a labor nevében. Előző napokban rengeteg virágot árultak a suli körül, de szombati nap lévén,  nem találtunk megfelelőt. Végül azon agyaltunk, lenyúlunk pár szálat az utcáról, hihihi, persze csak viccelődés szinten. ("Azonnal jelentenék, hogy két külföldi virágot lopott, és beazonosítanának minket) Végül ráakadtunk egy boltra, és 5000 KRW-ért csináltattunk egy kis csokrot. Hazafelé azon filóztunk, hogy 5000 forintéret már egy egész pofás csokrot lehetne venni. 5000 rúpiáért meg egy egész virágoskertet. :). Főnököm örült a csokornak, de mondta: "Máskor ilyent ne csináljatok. Kemény meló, azzal köszönhetitek meg legjobban"-de röhögött :). Kedves emlék.
..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése