2014. február 23., vasárnap

"Mindig az késik a suliból, aki közel lakik hozzá..."- azaz jó percek

A káosz, az hát... megvan. De azért vannak jó pillanatok...

Most egy költözködési procedúra közepén vagyok. Sajnos, mint posztdokos, már nem maradhatok a koleszban.  Szívfájdalom, mert bár nem volt tökéletes, szerettem ott lakni.Az egész csomagolás ebben az "utálok innen elmenni"-hangulatban telt. Hiányozni fog a hegyoldal, a "meditációs séták" a koleszból a laborba/és vissza. Szerdán hurcolkodom be az új szállásra, ami a laborhoz közel (5 percnyire tőle) lévő diákszálló. Annyiból viszont örülök, hogy saját szobám lesz, és nem kell azon dühöngenem, ha szobatársaim egész éjjel/késő estig tanulnak (tavaszi félév), meg részegen esnek haza (néha megesett mostani őszi félévben egyik csajjal). Emellett könnyebben rá fogom venni magam, hogy fussak, meg mivel a metrómegálló mellett van, kevesebb lesz a stressz, hogy elkések valahonnan (nem jellemző rám, ritka eset). Viszont vicces: általános iskolás koromban és gimiben is megállapítottunk egy "Murphy törvényt", ami szerint mindig az késik el a suliból, aki legközelebb lakik hozzá. Volt benne valami :) :). Laborban is néha teljesült az a dolog.

Viccet félretéve, takarókat kellett vennem, amit ma elintéztem. Párnát nem vettem, mivel kamaszkorom óta anélkül alszom. Viszont nem álltam ellen, megvettem ezt a kutya alakú díszpárnát... Annyira aranyos :). Az új szobában remélem, megvéd a kutyus a szellemektől meg a rézmicsodájú baglyoktól :) :).
Szerda zsúfolt lesz: Nemcsak az új szállásra kell becsekkolni, de a diplomaosztóm is aznap lesz. Aztán, hogyha ez nem elég, a laborral úgy néz ki, a "buli" után indulunk egy két napos "csapatépítésre". Aznap sütögetős kajálás és prezik, másnap síelés. Szerencsére lesz oktatás is a csúszni nem tudó embereknek. Én pedig nem megyek meredek lejtőkre, mivel hétvégén újabb "nagy futás" és óvni kell a lábaimat! :).

Vicces sztori: Egyik kínai osztálytársnőm mesélte, hogy mikor hazalátogatott, és látta az öccse angol dolgozatát, amire jó jegyet kapott (középiskolás).  Elolvasta a csaj, és látta, teli volt hibával. Ezt megmondta az öcsinek, és a srác válasza: "Csak az első és az utolsó mondatot kell jól írnom, akkor tuti jó jegyet ad a tanár"-trükkös... :) :)

A gyülekezetben annyira aranyosak voltak most. Tényleg, sok kedves embert ismertem meg, több barátra leltem itt. Többen tervezik, hogy ott lesznek a diplomaosztómon. Megköszöntem ma minden biztatást, bátorítást, amit a majdnem három év alatt kaptam. Egyre inkább azt érzem: Egyszer tudom, el kell mennem, de most még szeretnék maradni... Minden szempontból az lenne a legjobb.

Élet apró örömei: Egyik pasas most sütit hozott, amit ő csinált. Megkóstoltam, és kicsit visszaadott egy gyerekkori emléket. Ugyanis  kicsit emlékeztetett szeretett Nagyim sütijére (mézes-fűszeres). Beugrott az a nyári emlék, mikor mézes sütit csináltunk, én is segítettem. Csak foltokban emlékszem arra a bizonyos délutánra, mivel ovis/kisiskolás lehettem.Viszont kedves emlék gyerekkoromból. Aztán volt a kertjükben egy hatalmas diófa (már kivágták), imádtam azt is, ott tanultam meg fára mászni. Minden nap, amikor ott voltam, néztük, ahogy mennek a tehenek a legelőre, majd este jönnek vissza, és néha mi is kimentünk a rétre gombát szedni. Akkoriban sok gomba volt a legelőkön, főleg eső után. Gyerekként az ilyen dolog élmény az embernek...
Aztán nagyszüleimnél sokszor láttam disznóvágást ("boncolás", egyetem előtti anatómia gyakorlat, hehe), és valahogy szerettem gyerekként ezeket a dolgokat. Nagyobb gyerekként már sokkal jobban inkább tudtam segíteni.

Na, most megint írtam egy csomót, és elment az idő, lusta vagyok futni menni. Izomlázam van a tegnapi túrától, mivel a hóban menetel, "önmagunk egyensúlyban tartása" komoly lábmunkát igényelt... Mintha félmaratont futottam volna, olyan érzésem van... Na, mindjárt összeszedem magam, és indulok!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése