2014. február 25., kedd

A diplomaosztóm

Szóval ma ez is megvolt. Még egyszer nagyon köszönök mindent, mindenkinek! Minden olyan kaotikus, nehéz szavakat találni, mennyire örülök a Családom/barátaim kedvességének! :) Sok régi és jelenlegi osztálytársam is megjelent. Emellett a gyülekezetből többen eljöttek, nekik is nagyon örültem, Rengeteg virágot kaptam, egyelőre a papírkosaramat és a lavóromat is vázának használom :) :).

Szóval 10:40-re kellett ott lenni. Az egyetem alapítója, elnöke is ott volt. Először készítettek egy kis interjút velem, mint külföldi hallgatóval. Tényleg csak Koreáról beszéltem, hogy szeretek itt. Meg az indiai fiúval is, a ceremónia után. Később bevonult az egyetem elnök-asszonya, illetve a további fejesek is jöttek. Elénekelték a koreai himnuszt, és elkezdődött a kiadás. Az elnökasszony mindenkivel kezet rázott, mikor átadta a doktori fokozatot. Egy órás volt az egész ceremónia, utána további diplomaosztók voltak. 3 napos az egész esemény. Szerintem mind a virágárusoknak, mind a fotósoknak hatalmas üzlet a dolog, és ezt rendesen ki is használják. Plusz a talárkészítőknek is, mivel a ruha kölcsönzése sem egy olcsó mulatság... (20 ezer forintnak megfelelő, és csak egy óráig viseled...)
 Miután kimentünk, fotózkodtunk kicsit. Engem, bevallott, frusztrált a tömeg.Sok barátom jött, mind a gyülekeztből, mind az indiai volt osztálytársaim. Nehéz volt az egyensúlyt megtalálni, hogy mindenkire tudjak figyelni, és ez kicsit frusztrálónak éreztem.

Végezetül a gyülekezettel mentünk ebédelni a közeli kajáldába. Kicsit ideges voltam most is a sietségek miatt, meg íratlan szabályok miatt, de végül minden megoldódott :) :). Komolyan mondom, annyira örülök, hogy ők is itt voltak, és együtt ünnepeltek velem. Sokat jelentett, főleg most. Nincs honvágyam, félreértés ne essék. Hiányoznak az otthoniak, de honvágy az nincs. Viszont a barátok, fontos emberek jelenléte/biztatása mindig nagyon jól esett ::).

Utána a labor embereitől kaptam egy tortát, amit majd az esti bulin együtt megeszünk. Rengeteg virágom van, osztálytársaktól/ barátoktól :). Becsekkoltam a diákszállóba (ami kb. egy lájtosabb kolesz), ideiglenesen jó, főleg, hogy saját szobám van. A mostani  félévtől úgy néz ki,  oktató (is) leszek a jelenlegi sulimban.
Este megyünk el, holnap síelünk :). Remélem, nem fogok eltaknyolni, lesérülni. Hiszen szombaton újra nagy futás :) :).

Ő is megkapta...
Várunk...
Egy megkésett fotó...
 örülünk...
 Barátokkal, osztálytársakkal...
 Ünnepi kaja :)
 A laboros torta...
 Osztálytársnők és a virágok...
 Én, már virágok és talár nélkül :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése