2014. február 1., szombat

Megbolondult az idő...

A mai futás elmaradt :( :(. Mindenki megbetegedett-ebben az időben nem is csodálkozom, hiszen a bacik imádják az esős-ködös-nyirkos- plusz 5 fokos időt. Én viszont "nem imádom", mivel nem lehet semmit sem csinálni ilyenkor... Bleeeh...
Ok, most magamtól kocogtam egy 5 km-t, legalább elégettem a plusz brownie-t, amit megettem a potenciális futás ürügyén (350kalóriás sütit 35 perc futással, ok, répát ettem ebédre). Az élet igazságtalan: 600 kalóriát az ember pár perc alatt megeszik egy nagyobb sütivel, és egy óra futás kell, hogy ledolgozza... Bleeh...Tudom, mozgok eleget, jövő héten, és azután is "felesezni" fogok  (még mindig a félmaratonról van szó, félreértések elkerülése végett) mindkét vasárnap. Remélem, menni fog :)

Utólagos kiegészítés: Kedden pedig befagyott az ablak a koleszban, mivel -10 fok volt reggel... Ki is jött a hidegallergiám, bár szerencsére gyorsan elmúlt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése