2014. február 15., szombat

Egy újabb nagy futás!

Én, a sportőrült, nem elég, hogy tegnap megmásztam a Dobongsant, a húzós völgyet, úgy, hogy folyamatosan csúszásveszély volt, most még a félmaratont is le kellett futni, mert az jó!

 Amúgy ez elég nagyszabású verseny volt, teljes maraton, 32km, félmaraton és 10km között lehetett választani. Nemcsak a teljes maratonnál, hanem a 32 km , sőt a félmaraton esetén is blokkokban indították az embereket. A Han-folyó mentén mentünk, csak ellenkező irányban, mint az eddigi versenyeknél, Yeouido felé. Ichon mellett elmentünk. Most egész jól bírtam, jó tempóban, holtpont nélkül lement. Volt benne két húzós emelkedő, érdekes módon azokat is könnyen vettem. Volt több ismerős arc, haver a versenyen. Régen nem élveztem ennyire a mozgást, mint most. Azt hiszem, nem lesz gond a Seoul International majd egy hónap múlva. Most két hét pihi, március elsején lesz a 31km futás, aztán megint 2 hét pihi.
Elején éreztem, kicsit túlöltöztem, hosszú ujjúban és hosszúnadrágban melegem volt. Viszont  a fordulótól jól éreztem magam, mivel szembe széllel mentünk. Egy hónap múlva, a Seoul International-t tuti sortban-pólóban fogom lenyomni :) :). 10 fok felett már nem ajánlott a téli futós outfit...



Előtte...
 ...na és utána :). Nem tudom, személyi rekord volt-e, ha megkapom az SMS-t, megmondom. De jó időt futottam, két órán belül volt, annyi tuti. Az 1:50-ben nem vagyok 100%.
Szokásos nyomi célba érős kép...

 
Örülünk a fejünknek :) :)

Verseny után a KFC-ben csirkéztünk egyik haverommal. Ezer éve nem ettem KFC-ben, annyira vicces, szöuli életem előtt egészen bírtam ezt a helyet (bár gyorskajáért sosem rajongtam), de a csirkét szeretem, . Most fáradt vagyok, de nagyon örülök :) :). Vicces, a KFC és a Burger King egy légtérben volt.

 Megérdemelt pihi és fagyi: A fagyim jól megy a rajtszámomhoz, direkt emiatt ettem ilyen fagylaltot :) (ok,. csak vicceltem)
 Az érem gyönyörű volt, állítólag valami történelmi esemény miatt rendezték ezt a versenyt. Majd utána nézek.Jó buli volt mindenesetre, Most írta egyik barátnőm: "Minden verseny egy egyéni teljesítmény". Van benne valami. "A versenyek nemcsak egyéni teljesítmények, de jó bulik is" :). Ez meg még inkább igaz :) :).
Utólagos módosítás: Nem sikerült az 1.50 alá menés, ennek ellenére egész jó időt futottam. De remélem, össze fog jönni hamarosan :)

2 megjegyzés: