2014. február 17., hétfő

Érdekes megoldás...

Tegnap vidékre szólított a sors. Részletekbe egyelőre nem megyek bele.
Viszont láttam egy kissé vicces dolgot: Fóliasátor a lapos tetős ház tetején :)
Koreában ugyanis sokkal kisebbek a telkek vidéken is, mint amit otthon megszokhattam. Mondhatni, töredéke, durván ötöde-tizede, mint az átlagos magyar telkek esetén.  Viszont itt a kreativitás érdekes formájával találkoztam: A saját termelés és a fólia a ház tetején. Nem semmi :) :). Így akár télen is lehet saját zöldségük. Sőt, még ingyen "szauna" is jár hozzá, napos időben. Aki ismeri a Kapa, kasza fakanál című TV-show-t (érdemes rákeresni a neten, nagyon jó!), az tudja, miről beszélek :) :).

 "Blackbean Therapy" (feketebab -terápia) hangullal leírva. 4 év Ázsia után még mindig vigyorgok ezeken a hangullal leírt angol szavakon... Tudom, ez csak annak vicces, aki tudja olvasni a hangult :) :)

2 megjegyzés:

  1. Fólia a tetőnm ez mekkora már, bírom az ilyen kreatív ötleteket! :D

    VálaszTörlés
  2. :) :) Egy kicsit megijedtem a mögöttem lévő telekről ugató fenevadtól (elkezdett váratlanul, hangosan ugatni, ami annak ellenére ijesztő, hogy imádom a kutyákat :) ), de azért sikerült lekapnom :).

    VálaszTörlés