2013. július 29., hétfő

Utolsó hetem

Szóval egy hét múlva ilyenkor már a reptéren leszek. Talán már a becsekkoláson is túl fogok esni. Azt tervezem, korán indulok. Még nem döntöttem el, busszal vagy vonattal menjek-e. A busz kényelmesebb, vonattal pedig a busz árának töredékéért (bár a busz sem drága) kijutok, és mióta a Bundang Line-t és az A-Rex-et meghosszabbították, sokkal könnyebben. Az A-REX-ről már meséltem. Az a bizonyos reptéri vasút. Mikor kijöttem, akkor Gimpo reptér és az incheoni reptér között járt, de később meghosszabbították Hongde és Seoul Station állomásokig. Szóval esélyesebb, mint a busz :). Három Kore-mentes hét, tökjó lesz :).

Tegnap volt nálam kamera, és két zsebblökiről is sikerült vicces portrét csinálnom...

 Taqpyeong piac, errefelé szoktam venni a gyümölcseimet. Rengeteg halat árulnak, bűzlik a halszagtól...
 Kölcsönző, hanbokokkal. A jobb oldali a tradicionális népviselet. A baloldali ruha kicsit újragondolt variáció: inkább emlékeztet az európai báli/menyasszonyi ruhára...
Egyik ismerősömtől "nyúltam le" ezt a fotót... A szélső bal oldali cucc a még inkább újragondolt hanbok, ami a latin stílusú ruhákra hajaz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése