2013. július 25., csütörtök

Szappanopera...

Utálom, ha körülöttem egy brazil szappanopera zajlik. Mivel most az élet megint írt egy hülye TV drámát... Szerencsére nem én vagyok a főszereplő. Viszont ilyen esetben legjobb megőrizni a pártatlanságot, semlegességet, nem én kezdtem a cirkuszt. Valaki megsértődött egy kis dolgon, és most úgy "jön le" neki minden, hogy őt mindenki bántja, mindenki megsérti... Ha a többiek nem úgy táncolnak, ahogy az illető fütyül, akkor baj van... Nem akarom, hogy belerántsanak ebbe ez ügybe. Így is félek, hogy már megtette velem. Mindegy, megmondom, ha felelősségre vonnak: nekem ehhez semmi közöm!!! Nyugiban akarom végezni a dolgaimat, nincs szükségem ezekre a kavarásokra!!! Énnekem is megvannak a problémáim, a dilemmáim, azokkal akarok foglalkozni, illetve kivágni magam olyan szitukból, amikben nem is vagyok hibás!!! Shit...Már kevesebb balhém van az illetővel (ő kezdi mindig), de utálom ezeket a mártírkodő, mindenkivel összevesző embereket....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése