2013. július 27., szombat

Nagyon jó volt a rafting!!! Végre igazi hullámok voltak, amiket nagyon élveztem. S**r hetem volt, de most a "régi" Vándormadár jött vissza- azaz az eredeti Vándormadár. Sajnos a frusztráltság, "nyomás" meg tudja kavarni az embert, kimeríti, érzékennyé és "beteggé" teszi.  Kellenek nekem ezek a hétvégi kiruccanások, hogy embernek érezzem magam ismét. Most pl. jó volt kisikítani magamból a feszültséget egy-egy ütősebb szakasz során, amikor fölcsaptak a hullámok, vagy majdnem borultunk. Kell nekem az ilyen. Ezért futok, túrázom, síelek stb. Működőképes embernek. Majd holnap teszek fel pár képet. Visszakaptam részben az "emberi" színem, amit ebben az esős időszakban kezdtem elveszíteni. 10 nap, és repülök haza 3 hétre!!! Fura kettősség van bennem. Azaz utálatos érzés néha, ez a "mennék is meg maradnék is"-érzés. Ma, a nap végére kicsit letisztázódott ez a dolog. Várom a hazautat, tudom, nagy szükségem van rá.Viszont augusztus végén örömmel fogok visszatérni. Remélem :). Még lehet, jövő szombaton megyek a Hwancheon-i paradicsom-fesztiválra. Még egy utolsó ökörködés... Kell, de nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése