2013. július 30., kedd

Tegnap este elkapott a záporeső futás közben. Eszembe jutott egy korábbi esemény, mikor valami részeg ürgét próbált a rendőrség "életre keleteni", befektetni a kocsiba... Durva volt. Koreaiakról tudni kell, hogy szeretnek bulizni, és gyakori az, hogy elterülnek az utcán-padon, és elalszanak. Én nem nagyon ismerem a szöuli éjszakai életet, nem vagyok bulizós. Nem röhögni! Most találtam ezt a blogot, a "Black out Korea" címmel, amiben pont ilyen képek vannak... Hát, padlót fogtam...
Ok, ez nem egy túl jól sikerült buli után készült, de azért vicces! :) :)
 Nagyon meleg van ma...
 Osztálytársnőm mániája a párnadobálás!!!
Csak mert szép..
Már meséltem, hogy Koreában a fiúk szeretik kicsit az uniszex stílust... Nőiesek a fiúk.. Amerikában a csőnacis srácokra rámondják, hogy homokosok, míg Koreában ugyanez a stílus: "De cuki" "De szekszi!" hát, no comment...
Fájt a fejem, de jobban vagyok most. Sok víz, meg némi csípős leves... Érzéseim vegyesek... (Egy hét múlva ilyenkor otthon leszek, talán túl az első futásomon a földutakon a határban) Persze jó is lesz, látni a régi barátokat, illetve a családomat! :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése