2013. július 20., szombat

Achimgari völgyben, ismét

Idén úgy gondoltam, inkább mégsem megyek Boryeongba, inkább evezni, vagy raftingolni. Sajnos most az evezés elmaradt, de jót sétáltunk a völgyben. Mivel tudotam, sokszor fogunk gázolni, a régi futócipőben mentem, bakancsot ilyenkor nem érdemes.
Ezek a lepkék eredetileg veréb méretűek... Rengeteg ilyent láttunk, annyira szépek!
 A völgyben...
 hiiideg volt a víz, de azért fürödtünk!

 Szitakötő a borotvált fejen...
 Művészfotó.

 Hát, a hülyeség...
A hazaút elhúzódott. Nem a dugó miatt (kivételesen), hanem mivel megálltunk kajálni, és lassan készült el a vacsi... Sokan galbitang-ot (marhás leves, én nem szeretem) rendeltek... De épségben megérkeztünk, miután végre elindultunk, sima utunk volt haza :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése