2013. július 15., hétfő

Szóval a Gentleman!

Mikor PSY új dala, a Gentlemen kijött, épp nem tudtam megosztani. Most viszont igen, most is úton-útfélen ezt hallom. Szerintem vicces, mint mondtam PSY egy egyedi figura :). A július 6-i futóversenyen, bemelegítéskor is erre ráztuk :)
Amúgy a főszereplő csaj a klippben (aki kirúgja PSY alól a széket, és odenget eszik) a Brown Eyed Girls (koreai k-pop banda) tagja. Amúgy a dalban úgy hangzik a refrén "I am a mother father gentleman" de eredetileg a "motherf***er gentleman"-t akarták "szépíteni" :) :). Amúgy az a srác, aki a Gangnam Style-ben rázta a csípőjét, itt is jelen van! :) :)

Szerintem a k-pop kicsit a 90-es évek popslágereit idézi, a fiú-és lánybandákat. Azt hiszem, Korea kicsit el van maradva zeneileg, a legtöbb előadó eléggé szabványszerű, "rágógumi-pop" stílusú zenét nyomat, ahogy valaki egyszer nevezte. Emellett az idősebb generáció tagjai előszeretettel hallgatják a trot-ot, ami egyfajta mulatós rock. Rock itt kevésbé van jelen, bár vannak "nyitottabb" koreai ismerőseim, akik szeretik a pl. Metallicát. Amikor tavaly megjelent a Gangnam Style, szerintem pont ezért lett népszerű, mivel újdonság, és lehet rajta röhögni, még ha kevesen is értik a szövegét.... PSY azért is népszerű, mert az északi "fenyegetések" révén sokan Kim -Jong Un-ra hasonlították... Mindketten kövérek, híresek, alacsonyak és hangosak...hehe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése