2013. július 18., csütörtök

Kimcsivirágok???

Ezen padlót fogtam!!! Hallottam ma egy új kifejezést... Kimchiflowers!!!! Kimcsivirágok! Virágnyelven azt fejezi ki, ha a koreaiaknak túl jól sikerül az esti ivás, és háát...meglátogatja őket az a bizonyos rókacsalád... És mivel rengeteg csípős (piros) dolgot esznek, ezért nem is kell taglalnom tovább...  A koreaiakról tudni kell, hogy rengeteget isznak. Főleg sojut, ami nem erős, de rengeteget meg tudnak belőle vedelni, és egyszer említettem, alkohol - dehidrogenáz enzimjük sem erős. Gyakran norma, hogy a dolgozók igyanak a főnökkel. Italra nemet mondani, ha idősebb vagy magasabb rangú ember kínál, udvariatlanság.... Egyik haverom elmesélte, hogy eleinte rendszeresen csatlakozott, csak kijöttek rajta bizonyos mellékhatások (súlyproblémák)... és abbahagyta. Inkább túrázott helyette, amit kollégái nem értenek, miért csinál... A (fiatalabb) koreaiak többsége a túrázást értelmetlen dolognak találja.
Nem vagyok harcos antialkoholista, de stresszesebb időszakban, vagy ha fáradt vagyok, utálom a piát! Én is  szembetalálkoztam már a "kimchiflower" jelenséggel, néha, reggeli futás során, de egyszer a koleszlépcsőn is... (2011 októberében) Háát, nem szép látvány...


Ok, a kimcsi jó dolog, még mindig :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése