2013. július 1., hétfő

Ázott ürge... ismét...

Szakad az eső... Futni nem tudtam, mivel alig hagytam el a kolesz épületét, nagy cseppekben rájött a zuhé. Szakadó esőben mentem a laborba. Utálom a monszunesőket, és most örülök, hogy nem valami trópusi országba mentem PhD-zni. Elég (sőt, túl sok) nekem az itteni fülledt nyarat elviselni... Öt hét, és kicsit hazamegyek :).

Este: Rendeltünk dzsendzsangcsigét, ami szójás-zöldséges leves, imádom, egyik kedvenc kajám.  Viszont a laborból ki lettünk tiltva, mivel ennek a kajának állítólag "szaga van". Szerintem nem vészes, de ízlések és pofonok. Eső nem esett, de erős szél fújt. A kimcsit, és a további páncson-okat ("mellékkaják") leújta a szél az asztalról. Be kellett tölteni a levesbe a rizst (én sosem szoktam, külön-külön szeretem enni őket, és ezzel nem vagyok egyedül... ). Egyébként felülmúlta a várakozásomat a kaja, azt hittem, rosszabb lesz.  Szóval sajnos itt a monszun,,,, Csak vasárnap ne essen, legalábbis ne a keleti partoknál!

Epilógus: szakadó esőben rohantam haza, esernyőmet kifordította a szél. Azt hiszem, esti futásnak is lőttek... Shit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése