2013. július 28., vasárnap

Rafting az Inje -folyón

Elég s**r kedvvel indultam el szombat reggel, ráadásul dugó is volt Szöulból kifelé menet. Napos idő volt, hát, "menekülnek" az emberek a városból...höhö. Megértem őket :). Félő volt, hogy a rafting előtti kajakozásról elkésünk. De megtörtént a csoda: mégiscsak időben ott voltunk! A Hongcheon- folyó most elég magas volt, tehát sokkal több biztonsági előírást kellett betartani, mint 4 hete. A "zúgók" is elég veszélyesek voltak...
Kajáltunk mindenféle junk-food-ot, majd Inje felé vettük az irányt. Inje egy város, a Seoraksanhoz közel, a hegységben erednek a folyók, amik nyáron raftingolásra alkalmasak. Ne, most megtudtam, milyen az igazi rafting! Sokkal több biztonsági előírást kellett betartani, mint két hete, Danyangban. A folyó gyorsfolyású volt, sok sziklával. Tehát, ha valaki kiesik a gumicsónakból, úszni nem szabad, hanem rá kell feküdni a vízre. A húzósabb szakaszokon mindenhol voltak vízimentők, akik segítenek a "bajba jutottakon". Persze a lazább részeken ökörködtünk, fröcsköltük a másik hajóban lévőket. "Mulgogi" (vízhús), nyögte be valaki, a halra gondolván. Ezen szakadtam!!! Mikor lementünk az első kemény szakaszon, kissé megijedtem, de aztán élveztem, sajnáltam, hogy nem tartott sokáig. Azt hiszem, jövőre is jövünk raftingolni! :)
A képek nem sajátok, "összelopkodtam" mások fényképeit. Kamerám nem vízbarát...




Hazafelé az élet kárpótolt minket: egy óra alatt, dugómentesen hazatértünk. Most kivételesen maradtam a vacsira, Jamsil-on ettünk a szokásos sütögetős helyen. Azaz a banda gyakran jár oda, én eddig egyszer tartottam velük, tavaly, szeptemberben. Amúgy jó hely, a hús mellett a sütőlapaokon dendzsnagcsige fől, emellett a kimcsijük is finom. Fizetésnél majdnem becsaptak minket: Rosszul számoltak, de Mr. Kim kérte, számolják újra az összeget, mert irreálisnak tűnt. Köszönet érte :). Egy bánatom volt: Jamsil-on a metróaluljáró bejáratánál gyönyörű legyezőket árultak, és mire odaértem, arra elmentek az árusok. Hát, ezt megszívtam, de nem baj... Hát, hazafelé viszont mellettem egy ajusshi ült, aki részegen dúdolt valami dalt.... Dőlt róla  a piaszag!! Bleee...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése