2014. szeptember 9., kedd

Megjöttem Jeju-ról



Megkésve is jó pihenést mindenkinek, itt Koreában :). A szerdai napról nem tudom, ünnepnap-e, egyes naptárak szerint igen, mások szerint nem. A suliban elvileg igen, de azért egy kicsit jó lesz pihizni, plusz ma felkészülök a hétfői órámra is.

 Ez a 4 napos kirándulás, bringázás Jeju-n nagyon jó volt, teljesen kikapcsolt :). Tényleg jó volt annyit tekerni, amennyit életemben nem mentem még (mivel volt, mikor 100km-t is lementünk). Volt egy csomó jófej ember, akikkel nagyon klassz volt esténként együtt dumálni, röhögni.
Végre átmentem Udo-ra is, amit már régóta szerettem volna, és totál megérte :). Jó volt néhol egyedül is tekerni, és kitisztítani az agyacskámat. Azt is élveztem, hogy elfelejtettem erre a 4 napra az összes marhaságot, ami nyomaszt, és az összes kisebbségi komplexusos marhaságot, amit néha érzek, annak ellenére, hogy nem szabadna ilyent éreznem. Most fáradt vagyok, de boldog :). Hamarosan beszámolok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése