2014. szeptember 24., szerda

Esti hangulat

Most egyetemi fesztivál van péntekig. Jelenleg örülök, hogy nem a koleszban lakom, hiszen tavaly nem tudtam aludni ezeken a napokon. Ma van az utolsó estém a diákszállón. Holnap este már az új lakásba fogok hazamenni, és nagyon örülök neki. Még két kör, és az összes cuccom átkerül...
Esős idő volt reggel, futni sem tudtam. Délutánra kitisztult az idő, és este klassz fényképeket tudtam csinálni. 



Egyetemi fesztivál van most. Sajnos egyelőre csak a sojué és a kajálásé a főszerep. Holnap elvileg lesznek koncertek is, de ki tudja. Este körülnéztem, de elég kevés embert láttam a tavalyiakhoz képest. Holnap talán többen lesznek.

Most lehet, egy darabig nem fogok tudni rendesen írni, csak rövid bejegyzéseket, mivel a munkahelyi gépemen angol billentyűzet van. Hacsak a laptopot nem viszem magammal a laborba. Jövő héten majd segítséget fogok kérni, hogy bekössék az új lakásomban az internetet és a mosógépet is :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése