2014. szeptember 10., szerda

Harmadik napi egyéni tekerés

 
Udo-ról visszatérvén a többiek a Manjang-cave-hez, a híres lávabarlanghoz akartak menni, de én inkább a tengerparti úton szerettem volna tekerni egy nagyot. Jó döntés volt, mivel gyönyörű volt. A térdem egyik pihenőnél elég durván fájt, a fáradság miatt. Aztán a vizem is elfogyott. Gondoltam, akármi jön, kajálda vagy kávézó, én bizony megállok, mivel rendes kaját is igényeltem, meg vizet is lehet ott tölteni. Bolt sehol... Egy étterem mellett álltam meg, ahol zöldséges-kagylós tésztalevest adtak. Alapjában véve nem a kedvenc kajám, mivel nem eszem sok tésztát, de annyira jól esett, hogy nem emberi. Így, meg teli vizes palackokkal mindjárt könnyebb volt tekerni :) :).




















Később visszamentem az országútra, ahol találkoztam az ismerős arcokkal, és a továbbiakban együtt mentünk.
Pózolunk a naplementével :)
Végre a szálláson, telihold volt :).

Este a tengerparton sütögetés volt, egy egész disznót megsütöttek nekünk :).
Nyugodt este volt, fáradt voltam, de jól esett a tengerparton ülni a fűben, kajálni, dumálni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése