2014. szeptember 21., vasárnap

Lakáskulcs

Megkaptam a kulcsot a lakáshoz:  Ulleungdo-s, polipos kulcstartóval :) :).
Este már vittem is át pár cuccot, pl. tisztítószert és ruhaszárító-állványt. Már találtam is pár dolgot, bútor-szerűséget, amit meg fogok venni. Kicsit ázsiai stílusban lesz berendezve matraccal, összerakható "szekrény-állvánnyal", alacsony asztallal, földön ülős stílusban. A padlófűtés is megvan :). Itt a célszerűséget kell  nézni, mivel nem örökre maradok itt. Hamarosan beszélnem kell tapasztaltabb ismerőseimmel, hogy hogyan kell intézni az internet bekötését. Aztán még hűtőt, mosógépet és tűzhelyet kell venni. Csak költői kérdés: Mi lesz, ha egyszer elköltözöm? Valószínűleg a legtöbb dolgot el tudom adni. Még szerencse, hogy van internet, akár közösségi oldalon is meg lehet hirdetni. Nanemár, még be sem költöztem, és már ezen töröm a fejem... Nehéz az élet (höhö). Amúgy egy tündéri fiatal retriver kutyussal is találkoztam visszafelé menet, aki majdnemhogy a nyakamba ugrott. Nem álltam ellen, megdögönyöztem :).

Amúgy a szeptember elején mutatott rügy nem banánrügy, hanem japán gyömbér. Majd ha még egyszer eljutok Japánba, akkor mindenképp kipróbálom :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése