2014. szeptember 2., kedd

Azért az már sikerélmény, hogy futócipőben meg megfelelő papucsban már rendesen tudok járni :). Mezítlábas menés még nem megy. Egyes mozdulatok során érzek még húzódást meg kisebb fájást a tappancsomban, de már sokkal jobb. Pár lépést próbáltam kocogni is, de még nem az igazi. Remélem, most már javulok, és holnap talán megpróbálok edzeni is, mivel lassan elvonási tünetek kijönnek. Ma, mikor gyümölcsöt venni mentem, akkor pl. simán sétáltam egy nagyot, és jól esett, hogy nem azon kínlódom gyaloglás közben, hogy fáj a lábam. Elsétáltam a leendő új lakás felé, és jól el is tévedtem, de aztán megtaláltam hazafelé. Elég könnyű eljutni onnan a laborba, metróhoz, stb. Kicsit örülök, hogy szeptember végén mehetek. S**r volt arra ébredni, hogy éjfél körül a szomszéd szobában két hülye p***a hangosan pofázik, és megveregetni a falat, hogy fogják vissza már magukat. Tudom, én is skype-lok néha, de az este 10 előtt van. Ez azért jó lesz, remélem :). Remélem, nem fogom nagyon egyedül érezni magamat. Azért jó lesz, hogy lesz magánszférám, mivel azt is utáltam, hogy folyton emberek között (mármint fizikailag). Azért próbálom azt a kis helyet a lehetőségekhez képest megfelelően berendezni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése