2014. szeptember 14., vasárnap

Ez most egy tanítós hét lesz, úgy néz ki... Ma lesz a kurzusom, és Főnökömet helyettesítenem is kell kétszer a héten :) :). Szóval, most a héten fokozottan tanárnéni leszek :) :). Tappancsomnak tényleg jót tett a futás, remélem, a DMZ maratonra visszaedződöm annyira, hogy közelebb legyek az 1:45höz :). Sajnálom, hogy ennyit írok a sportról, meg a tappancsom állapotáról, de egy sportőrült (nem akarok csúnyább szót, pedig jobban illene) csajtól elnézhető, nem? Hamarosan pakolni kéne, a héten fogom ténylegesen lefixálni az új lakást, és 25-e körül költözöm be. Aztán meg kerítenem kell valakit, aki segít nekem többek közt mosógépet meg hűtőt venni, meg elintézni az internetet (legfontosabb dolgok)... Várom az igazi őszt, de nagyon. Október végén (két teljes maraton között majdnem félúton) lesz egy konferencia, amin előadóként fogok részt venni, úgy néz ki. Legalábbis nekem azt mondták, előadásként pályázzak, mivel méltónak találták az eddigi munkámat hozzá. Tudom, néha írtam 1-1 szomorú bejegyzést, 1-1 ideges, feszült pillanatomban, de ennek ellenére nincs semmi baj. Kicsit egyedül érzem magam, sok barátom elment, és hiányzik, de próbálom jól érezni magam. Ha rossz kedvem van, próbálom kialkotni, kisportolni magamból. Örülök, hogy ezt megtehetem :). Most már nem tartom magam unalmas embernek. Régen féltem ettől, mikor láttam a többieket éjjel 2-kor drinking game-t játszani, ökörködni, amikor aludni akartam. De most már tudom, ettől még senki nem lesz menő :) :).Holdújévkor (5 napos ünnep) tervezek egy kis utazást, csak még nem tudom, hová. Thaiföld, Malajzia vagy épp a Fülöp-szigetek között agyalok. Még van időm megszervezni :).

Egyre többet gondolkodom azon is, hogy hogyan tovább később. Még van időm, mivel két éves a munkám, és csak fél év telt el belőle. Tervek, elképzelések már vannak. Annyit tudok: nem örökre jöttem Ázsiába, de amíg itt vagyok, addig szeretném minél jobban érezni magam, minél többet látni :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése