2014. szeptember 13., szombat

Maraton-fesztivál

Ezt a jótékonysági futást sikerült fájdalom nélkül végigfutnom. Ha s**r idővel (2 óra 1 perc) és s**r helyezéssel (ennek ellenére kaptam a verseny végén ajándékot, mivel benne voltam az első 20 ban) is, de megcsináltam, és még a tappancsom is jól bírta. Jó kis futás volt, előtte valami rockbanda koncertezett. Végre nem k-pop-ot nyomattak, emiatt örültem neki. Volt bemelegítés, három csajszi tartotta, a végén mindegyik lány 1-1 baseball labdát adott random embereknek, és én is a szerencsések közé tartoztam. A szuvenír ezúttal hajszárító volt, amin a borotvált fejű fiúk sokat viccelődtek :) :). Én örültem, nekem pl. jól jön.

Szóval a futást illetően nem tudtam gyorsan menni, mind a tappancsom, mind a meleg miatt. Azért élveztem, de Yeouido sosem tartozott a kedvenc futó-terepeim közé,  nem tudom, mi okból. Az első öt km kínszenvedés volt, majdnem visszafordultam a 10km-es fordulónál. Visszafelé jobban élveztem a szél miatt is, ami hűtött, frissített kicsit. Két hét múlva remélem, már könnyebben fogom bírni a DMZ maratont :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése