2014. január 6., hétfő

Vizkereszt

Most van vízkereszt, otthon ilyenkor eliminálni szoktuk a karácsonyi dekorációt a lakásból, egészen jövő decemberig.A karácsonyfabontás "jó buli" volt, legalábbis gyerekként azt gondoltam. Ilyenkorra szokott esni a "jujjnincskedvemsulibamenni" meg "jajbakkermelóznikellmegint" -korszak (höhö), bár ezen gyorsan túl lehet esni. Emellett utáltam sötétben suliba menni... Egyetem alatt már jobb volt, mivel vizsgaidőszak volt, és ilyenkor otthon bújtam a jegyzeteimet. Most pedig 15 percnyi sétára lakom  a munkahelyemtől. Honvágyam van kicsit,  néha "magamsemtudommitakarok".... (höhö). Vannak ilyen pillanataim. Egy régebbi vicces pillanat (kora őszi): Épp gélt fotóztam, egyik új indiai srác odajött hozzám, és mondta: "Van egy szép kutya. Valami magyar husky"-én nevettem, és elmagyaráztam, a husky nem magyar kutyafajta. Volt már hasonló eset, mikor indiai ismerőseim olyan dolgokat nem tudtak, amik nekünk természetesek: Pl, hogy "Mozart egy király volt?" vagy fura volt nekik, hogy minálunk lehetséges, hogy természetes úton találjuk meg a társunkat, nincs kasztrendszer meg egyebek. Vagy hogy szinte útlevél nélkül tudunk utazni egy csomó országba.  Tudom, ez csak az európai/amerikai ember szemében vicces, és azzal is tisztában vagyok, hogy mi sem tudunk egy csomó dolgot Indiáról...Ennek ellenére az indiaiakat jó fejnek tartom, könnyen megtaláltam a legtöbb itteni honfitársukkal a közös hangot. Jól el lehet velük dumálni, és sok dologban egyezik a véleményünk :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése