2014. január 21., kedd

3 hét a következő félmaratonig, ami 2014-ben az első nagy futás lesz :).Várom, mivel több haverom is megy arra a versenyre. Elvonási tüneteimvannak már, bár kellett a szünet... Térdemmel sosem volt  probléma,, de
tuti örült a pihenőnek. Remélem, nem lustultam el, bár néha volt, hogykimaradt a futás, és csak napi egyszer mentem...De azért mozogtam rendszeresen, szóval nem puhultam el. Pár futóklubos ismerősöm már írta: "janemá' újra edzeni kell, régen volt már...".
A képen lévő párbeszéd: "mondd megint, miért jelentkeztünk a tavaszi maratonra?" "Részegek voltunk".Becsszó, én nem amiatt jelentkeztem. "A futóklubosok, és egyéb állatfajták" biztattak az egészre :) :) :).
Amúgy most meg sikerültnéznem a Frozen-t, szerencsére nem volt csalódás (tudjátok, Walt Disney
rajongó vagyok, és már régóta szerettem volna az új rajzfilmet látni). Mind a dalok, mind a sztori, mind a karakterek tetszettek. A Hókirálynő kiskamaszként a kedvenc mesém volt, és bár eléggé átírták a sztorit, de
nagyon jól megoldották. Tetszett, hogy a Hókirálnyőt nem gonoszként állították be, mint a legtöbb feldolgozásban, hanem emberi, pozitív karakterként. Tudom, nem vagyok gyerek, de azért nem szégyen
szeretni a rajzfilmeket! :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése