2014. január 9., csütörtök

Északi szomszédokról ismét...

 Rég írtam már róluk. Most ez ügyben nyugi van, nem  hallottam tavasz óta "incidensről". Direkt teszem idézőjelbe, mivel nem volt semmi különös, Kom Jong Un kicsit uncsizott (Tudod, "Kim Jong un..." "Kim Jong szórakoztatónak talál"-ezt is csak mi, magyarok értjük...), és kicsit szájhősködött...

Tegnap volt  Kim Jong Un születésnepja.... (ez alkalomból sikerrel fölraktuk a disszertációm az egyetem honlapjára, vicces egybeesés). Négy éve ilyenkor, valami buszpályaudvar TV-jében láttunk valami ünneplést, és akkor azt hittem/hittük, Kim Jong-Il-é. Tűzijáték, éljenzés, fogadjunk, halál arra, aki nem köszönti elég lelkesen a "hős vezér" fiát... Utólag most rájöttem, Kim Jong-un szülinapját ünnepelték.

Azt is hallottam, Észak-Koreában átadtak egy új síterepet a Masik-hágón. Kim Jong-un újévi ajándéka saját magának.A svájci tilalom miatt nem sikerült modern felvonókat üzembe hozni, emiatt régebbi lifteket alkalmaztak.

Emellett Kim Jong Un kivégeztette decemberben a nagybátyját, mert nem tetszett neki, hogy a kínai reformot akarta bevezetni... Hát, no comment...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése