2014. január 25., szombat

Vasárnap futás

Két futóklubossal futottunk ma egy jót a Han-folyó mentén :). 20km-t terveztünk, de annyit szerintem nem sikerült. De szerintem egy 15-16-ot, de lehet 17-et is lenyomhattunk ketten, a harmadik ember is lekocogott 11-12km-t (ő lassabb volt, mi már a folyó menti kisboltban csokiztunk, mikor ő beért :) ). Plusszban még reggel lekocogtam a kolesztól a metróig. Aztán ki a metrótól a folyópartra és vissza. Aztán a metrómegállótól fel a koleszig. Így már majdnem kijön a huszas :). Azért jó, hogy nem lustultam el a két hónapos pihenő során, bár mozgást nem hanyagoltam el teljesen... 3 hét a félmaratonig, aztán tervezem, hogy a március 1-i futásnál nem a felest, hanem a 31km-t csinálom meg :).

Már a folyó menti kisbolt üvegház-szerű előterében örülünk a fejünknek :)
Ma délután (v)ettem sűlt gesztenyét. Koreában is nagyon népszerű a gesztenyesütés, az utcán ősszel-télen. Kicsit más a masina, mint amit otthon megismertem: Afféle betonkeverő-szerűségben sütik idekinn a gesztenyét. Nem olcsó a dolog: 5-600 forintnyi pénzt is képesek elkérni egy kisebb csomagért. Ennek ellenére nagyon finom, szépek a szemek, nincsenek köztünk rohadt/túlsült darabok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése