2014. január 12., vasárnap

"Ne légy félelmetes"

Utálom, már megint a legnagyobb hidegben döglött be a fűtés. Remélem, a srácok szóltak az illetékeseknek... Ettől lehet megbetegedni, nem a hétvégi havas túráktól... Ablakok szokás szerint "ontják a hideget", azaz rossz a szigetelésük. Ráadásul mindenki szörcsög a környezetemben, nem győzök zenét hallgatni, hogy bírjam cérnával. Néha 1-1 dráma is lezajlik (szerencsére nem engem érintenek), amiktől igyekszem távol tartani magam. Nincs kedvem balhézni másokkal. Fáradt vagyok, csak úgy, minden ok nélkül... :( :(. Azaz van erre a fáradságra 1-2ok.  Pénteken egész délelőtt szeminárium volt (új mintákat kaptam), majd Suji-ba (Bundang mellett kisebb település, már elég erősen a vidék kategoria) mentünk egy cuki, tradicionális étterembe, ahol nagyon jó kaját ettünk. Szeretem ezeket a földön ülős (mégha könnyen elzsibbad a lábam tőle, akkor is), tradicionális kajáldákat. Faház, nádtetővel, halat szárítottak az udvaron. Emellett volt egy kondér-szerűség vaskályhán, amiből teát lehetett merni. Rengeteg finom zöldséget ettünk szárított hallal... Péntek délután/este és szombaton elég sokat dolgoztam, de legalább jól haladtam. Nem úgy, ahogy elterveztem (túl ambíciózus álmaim voltak), de legalább most hétfőre sikerrel véghez vittem a dolgokat. Miért illetlenség Ázsiában rendesen orrot fújni, mi a ********ért kell szörcsögni?? Rohadt idegesítő... Lehet, ma este inkább nem futok... Utálom a hétfőt ilyenkor,...Bleee :( :(
Szóval honnan jön a cím: Egy beszélgetés során mondtam, hogy kicsit frusztrált vagyok, leendő munkahellyel kapcsolatban (hová és mikor vesznek fel, szeretni fogom-e. Míg nem dől el a sorsom, itt leszek). Erre az illető mondta: "Don't be scarry". ("ne légy félelmetes") (A "scarred" helyett..., így azt jelentené, "ne izgulj".) Erre én: "Nem vagyok én Frankenstein, hogy félelmetes legyek..." Néha ezek a botlások viccesek tudnak lenni. Úgy szeretem a haverjaimat ilyenkor :) :)

Tervezem, hogy hamarosan meghosszabbítom a futóklubos tagságomat, egy évre ezúttal. Február 16án lenne a következő felesem. Tudom, hosszú szünet volt, egyrészt nem is volt mostanában jó futás, másrészt, kedvem sem volt hozzá. Nem a futáshoz, mivel kocogok -10-ben is... Csak valahogy nem volt energiám versenyekhez.  Most már esélyes, hogy lesz. Kell is, mivel a Seoul International Maraton-on helyt kellene állni! :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése