2014. január 16., csütörtök

Nem az én reggelem-Vándormadár ügyetlen...


Nos, ez a reggel nem volt perfekt: Reggeli futásnál feszült egy izom a vádlimban, emiatt merev volt a bal lábam, így nem élveztem annyira a mozgást. A kíséreltem sem sikerült: műszerben valami gond volt az érintkezéssel... Ráadásul elejtettem egy üveglapot, és megsértette a hüvelykujjamat. Tudom, ne legyen ennél nagyobb gond, hiszen az ujjam vérzett kicsit, de elmúlt, nem is fáj. A kísérlet megismételhető, az üveglapok pótolhatóak... Mérgemben betermeltem két gránátalmát...

Amúgy jól vagyok, tervezem, hogyan tovább kísérletekben, cikkekben egyaránt. Kicsit frusztrált vagyok, de ez ilyenkor szerintem természetes, és nem(csak) a cikkek miatt. Idegesítő, hogy Koreában, ha az emberek megkérdezik "hogy vagy?", mindig azt kell válaszolni "köszönöm jól"-egy műmosoly kíséretében. Még ha nem igaz, gondolom, emiatt van annyi öngyilkosság, és emiatt is vannak a munka utáni ivások... Egyszer olvastam arról, hogy egyes európai nemzetek őszintén válaszolnak a "hogy vagy" -kérdésre. Ok, persze, nem a "jajj, letört a műkörmöm" "elmosódott a rúzsom"-féle panaszáradatra gondolok... Hanem elmondani őszintén, ha frusztrálja, bántja valami az embert, megbeszélni valakivel, egy bizonyos haverral/baráttal. Nem nyavalygásra meg a lelki szemátláda-dologra gondolok, azt én sem szeretem. De ha kibeszélik az emberek a problémát, akkor sokkal könnyebben megy minden, és már nem is látszik annyira nagynak az a dolog...

 Amúgy azt álmodtam, hogy két, tündéri boxer kölyköt dögönyöztem. Iszonyat aranyosak voltak... (bár minden kutya nagyon helyes kölyökként). Nem tudom, honnan jött a boxer, hiszen ismertségi körömben senkinek sincs ilyen kutyája... Alapjában tetszenek, de aki ismer, biztos tudja, hogy inkább bernáthegyi-fan vagyok...

Szóval holnap síelek, de lehet, holnapután is. Holdújévkor a legtöbben hazamennek (főleg a kínaiak, nekik 10-15 napos ünnep a holdújév, na ilyenkor nem lennék Kínában), nekem most nincs tervem.. Jeju-ra már nem akarok menni, inkább másik évszakban. Mondjuk tavasszal, a Jeju maratonra...  Le kéne fixálni a fixálni a február 16-i futást... Ma megteszem, azt hiszem. Amúgy a Ló éve jön. Remélem, a pacik segíteni fognak engem a dolgaimban. Amatőr futó vagyok, szóval bizakodom (höhö).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése