2014. január 12., vasárnap

Ismét Unaksanon jártunk

Két évvel ezelőtt már voltam itt egyszer. Rosszul tudtam: Nem pont Pocheon-nál van ez a hegy, hanem inkább Gapyeong mellett. Most külön busszal mentünk, és gyorsan ott voltunk. A "Seoraksan kisöccse"-néven is emlegetett hegyet nagyon szerettem valaha, most is és most is jó volt a kirándulás. Másik -a nehezebb-túraútvonalon mentünk fel. Volt egy-két esés-kelés, de jó volt :)
Nyújtunk...
Itt is...
Pózolni jó!!!

Mint a mókus fenn a fán :) :).




A hegycsúcs :) :)
Fallikus szikla  (höhö)
Elefánt-szikla...
A buddhista szentélynél a szuvenírboltban kaptunk ingyen karkötőt. Én a szimpla fagyöngyösre voksoltam végül :).

Ezek a díszes cserepek még mindig bejönnek :).
Leértünk, és betermeltük a kimcsicsigét...
Ezek után mentünk a Garden of the Monrning Calm-ba, mondanom sem kell, a buszon elaludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése