2014. január 12., vasárnap

The Garden of the Morning Calm, ahol még mindig karácsony van

Gapyeong mellett van egy híres botanikus kert: "The Garden of the Morning Calm". Karácsony körül felszerelik égőkkel, és üveggömbökkel, és esténként kivilágítják az egészet. Nem volt kedvem hozzá, mivel hallottam erről a botanikus kertről jót is, de sajnos rosszat is, de végül meggyőztem magam :). A karácsonyi dekorációk érdekesek voltak, de európai szemmel kicsit giccsnek éreztem őket... Ennek ellenére nem bántam meg, hogy eljöttem. Ismerőseim szerint tavasszal és nyáron lenne érdemes ide eljönni. Nem kizárt, hogy megejtem, mert állítólag szép virágok vannak itt.
 Ezer éves boróka-szerűség...
 Fallikus bokor a piros gömbökkel...


 Cuki kővarangyok :)
 Vajon lesz-e herceg? :) :)
 A jégen...
 Fél 6 után kapcsolták be a világítást....





 Itt még mindig karácsony....
 Érdekes látvány, de szerintem ez már durván benne van a giccs-kategóriában...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése