2014. január 1., szerda

:)

BÚÉK még egyszer! Most folyamatosan ez a dal jár napok óta a fejemben. Tegnap a hegyre felfelé menet is folyton ez járt az agyacskámban, mindenféle ok nélkül. Tényleg nagyon jó volt az év első napja, de kora délután fáradtan érkeztem a campusra. Mostanában annyira érzékeny vagyok a kialvatlanság- dologra, és sokat aludtam délután. De szerencsére sikerült magam kipihenni :). Amúgy most nézem, 2013-ban pont 333 fejezetet írtam... Nem semmi. Tudom, gyakran marhaságokról, amik épp eszembe jutottak, vagy megosztottam egy-egy dalt, vagy ilyesmi (és nagyon kevés k-pop-ot, höhö). De azért sok értelmes dologról számoltam be... Legalábbis szerintem. Remélem, majd idén is sikerül érdekes dolgokról írni :)
Még két kép....
 Ha a Buddha hasát megsimogatjuk, szerecsét hoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése