2012. március 10., szombat

Igaz a pletyka...

...Moranon tényleg van egy nureongi-piac. Ma odatévedtem. Nemcsak kutyákat láttam szűk ketrecben, hanem fekete kecskéket, tyúkokat, nyulat. Megrázó volt, szegény állatok... Mindig elszomorít az ilyen :(. Nem tudom, legális-e, vagy sem ez az élőállat-piac, mindenesetre a fotó nem saját. Vígasztalásként vettem Jeju-i narancsot (Hallabong orange néven árulják, ha eljuttok egyszer Koreába, ki ne hagyjátok!!! Az egyik legjobb gyümölcs, amit valaha ettem, teljesen más, mint a közönséges narancs) és kiwit.
Várom a jövő hét szerda estét, a követségi találkozót. Úgy néz ki, nem lesz roomcheck (koleszban hála az Égnek egy héttel előtte bejelentik, ha meg lenne, kiharcolnám, hogy hozzánk korán jöjjenek). Remélem, jó lesz.
Most nincs erőm kimozdulni. Majd jövő héten. Amúgy is volt egy kis dolgom. Egyszerű ebédet ettem, kimcsi, instant, csípős ramen, és tojás. Egész jó, legalábbis ilyenkorra elég.

2 megjegyzés:

  1. Ez narancs biztos? Nem citrom? :)
    Amúgy anyu hozott nekünk narancs színű citromot, már nem emlékszem melyik útjáról. Nem kóstoltam meg, a koli szobába volt anno. Már nem tudom melyik szobatársam.. (azt hiszem Anikó..) volt, aki azt hitte penészes, és kidobta. :P

    De ez jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Ez narancs: Jeju-i búbos narancs XD.

    VálaszTörlés