2012. március 19., hétfő

Somvirág

Virágzik a som!!! A labor melletti somfán ma észrevettem a sárga kezdeményeket. Mától már hivatalosan is tavasz van. Várom már nagyon a tavaszi virágzást, a szép időt. Reggeli futáskor még csípős hideg volt, de annyira szépen süt a Nap most :). Pihentem ébredtem, jó érzés volt, mikor szellőztetéskor a friss levegő bejön a szobába. Most délután viszont nagyon álmos lettem :(.
Nem tudom, szerintem a menzák ma összebeszéltek, mert mindenhol sz*r kaja volt... Kicsit unom a menzakaját, így, hét hónapos távlatból... Bolhapiac volt a campuson, körbenéztem. Találtam pár cuccot, de olyanok voltak, amikre nem mertem kiadni pénzt, úgy, hogy nem látom, hogy áll rajtam. Még lesz alkalom rá, ugyanis máskor is fognak ilyent rendezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése