2012. március 25., vasárnap

Megjegyzések

...Emberek, légyszi, ha náthások vagytok, ne szívjátok az orrotokat, hanem fújjátok!!!! Undorító az orrszívás! Lehet, én vagyok kényes, de akkor is!!! (ezt utálom az ázsiaiakban)
...Gyerekkorom óta utálom a "ha nem hiszel Jézusba/nem jársz hittanra/nem tartasz be bizonyos törvényeket, a pokolba jutsz"-mondatot. Képmutatás, egyik legundorítóbb zsarolás, amit valaha hallottam. Farizeus -duma, pont tegnap hallottam istentiszteleten, és kiverte nálam a biztosítékot. ezek szerint, ha valaki gyilkos, bűnöző, de szentfazék, akkor a mennybe jut, ha valaki becsületes, jó ember, de annyira nem, a pokolra? Na ne már!!!! Na ez elvette a kedvemet egy darabig a gyülekezettől!
...ma reggel nem tudom, mi volt a gáz, de a reggeli szendvicsemből az első falatnál elkapott egyfajta undor, alig bírtam lenyelni.
...Most már csak hét órával vagyok csak előbbre, mit otthon :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése