2012. március 22., csütörtök

Tavaszi fáradság...

...mostanában álmosabb vagyok a kelleténél. Ma betermeltem vagy öt kiwit (remélem, nem fognak lecsukni állatkínzásért-ok, viccelek, a gyümiről van szó), hogy C vitaminhoz is jussak. a javuló idő előszele? Istenem, de várom már a tavaszi virágokat... :D.
A "rövid" hajamat már megszoktam. Ennek ellenére szeretném, ha visszaállna minél előbb az eredeti hossza. Sajnos a fodrászok ilyenek, kéred, vágjanak le 2 centit, lenyisszantanak vagy tizet. Tudom, a férfiak ezt nem értik, hogy nekünk, csajoknak mennyire fontos a szép hosszú haj. Végülis, hajból a mínusz 10 centi nem annyira gáz, de ha másból lenne XD. A haj legalább visszanő!!!
Tegnap, nem tudom, miért, de vettem gránátalmás ivóecetet. Iszonyat jó!!! (Hongcho ecet, már meséltem róla) Lehet, hogy placebónak, az embernek segíti visszanyerni az elveszett energiáját. Legyen már jövő hét vége!!! Tavaszi virágokat akarok, jó sokat!!! :D
Az új szobatársam nagyon fura... Gyakran későn jön haza, tök hangosan tesz-vesz, mikor én, és a másik lány már a lóbőrt akarjuk húzni... Csapkodja a wc-ajtót, fiókokat, pedig azokat halkabban, óvatosabban is lehet nyitni-csukni. Én, ha a lányok már/még alszanak, akkor igyekszem a legkevesebb zajjal mozogni, hogy ne zavarjam... persze nem mindig sikerül, most is belerúgtam a plafonba-ami akkorát kondul, hogy csak na... Volt már olyan lánnyal is dolgom, még az elején, akinek tök fordított volt a napirendje, hálisten, nem sokáig Tudom, a KCSSK-ban sosem laktam, de talán jobb is... Nem panaszkodom, de nem bírom a fordított napirendű embereket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése