2012. március 8., csütörtök

Nőnapra-így utólag

Ez jó :D
lány: tegnap volt nőnap. és nektek mikor van a napotok?
fiú: az év összes többi napján!
fúúúúúúúúúúúúúúúúúúú! XDDD

Szerdán magyartalálkozó, már várom. 17én lehet, mégsem megyek Maisanra. Viszont Jinhae már egyre inkább biztos. Fáj a fejem, nagyon rosszul aludtam, hülyeségeket álmodtam. :(. Tegnap megkaptam a kolitól a kajajegyeket. Az egyetemi kajáldákhoz egy rakat szürkét. A koleszos kajajegyek narancssárgák. Most már értem az előző félévben az a nagy drágítás. Írtam már róla, ledöbbentem a két stóc kajajegyen. Végülis, előnye megvan. Olcsóbban meg tudom oldani hétközben az evést, csak gyümölcsöt és joghurtot kell vennem (ezek viszont fontosak, hiszen megfogadtam, egészségesen fogok enni). Most a nashikörtére vagyok rákattanva. Lédús, és egyik boltban még megfizethető is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése