2011. február 5., szombat

Jeju, első nap: Utazás, vulkanikus barlang, plussz némi erotika (Jeju Loveland)

Kedd este elbúcsúztam kolesztól, majd a campustól is négy napra. Yongsannál találkoztam Warrennel az E -martban, majd éjfél előtt mentünk a buszhoz. A társaság elég vegyessaláta. Voltak ismerősök, pl. Harry, Trisha, Houlden, Mike, Adam, de sok új ember jött. A buszon hála az égnek, tudtam aludni, hiszen ezen a téren már szert tettem némi gyakorlatra. Még a néha kicsit hangos útitársak ellenére is. De a buzgóság őket is elnyomta :))).
Késve érkeztünk Mokpoba, ahonnan a komp indult. Eredeti terv az lett volna, hogy hajnali 4kor érkezünk, és ott alszunk. De ez füstbe ment, mivel reggel hét felé járt, mire elértük a déli partokat (nem a Balatonét!!!) WC után döbbenten tapasztaltam: két tök egyforma busz állt egymás mögött. Egyik a miénk, de ledöbbentett.... Majd irány a Queen Mary nevű komp! Ilyen hatamas óceánjáró kompot még életemben nem láttam. Tudom, ilyen távolságra nagy hajó kell.
Kabinok voltak, ahol fűtött padlón lehetett pihengetni, vagy később játszani. 1-2 órát én is tudtam szunyókálni, de annyira izgatott voltam! Hisz először Jejun!!!
Mokpo city. Harry szerint Incheon-Jeju közt közlekedő komp sokkal jobb, majd egyszer remélem, ki tudjuk próbáln. Tudom, Jeju- Szöul nem kis távolság, de röpcsivel nem hiszem, hogy megéri menni. Tudom, én, aki 15-20 órákat röpködök a Szöul-Bécs vagy Szöul-Budapest távolságon oda-vissza, igaz, csak évente egyszer-kétszer, könnyen mondom, hogy az ilyen nudli! Persze akkoriban nagy dolog volt a repülés nekem is 1-2 órára, de akkor is, inkább kompot választom majd.
Napfelkelte:))))

Tenger!!!
Óceán!!!
A szigeteken jó lenne 1 nyaraló, ha gazdag lennék, amihez kimehetnék, ha úgy adódna. Hosszú volt az út, ebédeltünk közben, forrócsokiztunk, meg egyebek. Meg persze dumáltunk, élveztük a tengeri levegőt. Mikor a komp kigördült, tudtam, erre van szükségem: levegőváltozás, egy kis kiszabadulás, egy kis újdonság.

Közeledünk, közeledünk:
Röpcsi:
Amikor megérkeztünk, akkor elfeljtettem milyen nem örülni. Buszra pattantunk, ahol az álmosság ellenére élveztem a dolgokat, a pálmafák, az örökzöld növények, a vulkanikus sziklálból készült kerítések látványa hatalmas boldogsággal töltött el. Valahogy olyan érzésem támadt, mintha nem is Koreában, hanem Olaszországban lennék. Komolyan. Egy valamit nehezményeztem: az idegenvezető nő, a jelentős hányadú külföldi utasok ellenére is koreaiul dumált (persze tök hangosan magyarázott), ezt többen meg is jegyezték. Én mindenesetre bealudtam rajta... Warren fordított.

Egy vulkanikus barlang lett az első állomás. Tetszett, de én, aki Aggtelekhez, Postoniához szoktam, amiatt nem volt annyira érdekes. De a maga módján bejött, hiszen ilyen még nem láttam. Egyes részek egy elhagyott színházra emlékzetettek, meg érdekesek voltak a láva-alakzatok is. De a kamerám nem adta vissza jól :(.
Totál be voltam sózva, hisz láttam egy termését érlelő narancsfát!!! Hihetetlen volt, kétszer meg kellett néznem, jól látok-e... Hát, nem kell új szemüveg, valóban jól láttam, csak nem hittem a szememnek. Ráadásul télen... Emlékszem, mikor 2009 nyarán Horvátországban voltunk, akkor ugyanúgy ledöbbentem a kiwifán :)).
A következő állomás a jejui Szépművészeti Múzeum volt. Szerintem nem volt egy nagy szám, a modern festmények nem állnak hozzám közel. A kávézója inkább vonzó volt a legtöbb embernek... A kertje amúgy bejött:
Ez a nagy hal be akarta kapni a kezem:

No comment... Kösz, Harry...
Na és jött a nap fénypontja: LOVELAND!!!!
Ok, a falból még nem derül ki, de nézzétek csak a következő képet: Ez a fütyi mutatta az utat, merre kell menni :D!

Pajzán szobrok, péniszek, jelenetek a Káma-Szutrából, stb. Régen röhögtem ennyit! De mások véleménye sem különbözött. Komolyan, felváltva gondoltam fiú-és lányismerőseimre, hogy bár látnák ezt... Állati volt :D.
Hihihihihihi
Mekkora tag!!!!
A paprika és a gomba is felkovácsolja a perverz fantáziákat :P

Néhány erotikus alkotás:


És még! A péniszek!!!!

Szóval az egész egyfajta erotika-művészet volt, de attől még nagyon élveztük!!!
A szálláson, padlófűtés ezerrel, meg földön való szunya. Ami nem volt baj, megszoktam a kemény felületket, hisz koleszos ágyam sem nyerne puhasági versenyt, de nem is baj.... Sőt, kimondottan szeretek kemény ágyban aludni.
Kaját kaptunk, rizs, zöldség, leves, alga, zöldség, és valami gusztustalan hús vagy hal volt, az utóbbit ki szoktam hagyni... Nem találtam bizalomgerjesztőnek...
Mellesleg a lépcsőházba -nyolcadikon volt a szobánk, ennek ellenére liftet legritkább esetben használtam - eléggé elég nitrogénes szag volt, mint a sárga vér! :D. Ugye értitek??? De elpárolgott hálisten! Amúgy gyakran lépcsőn előbb felértem, mint más lifttel.

Csodás nap volt ezen a szép szigeten, és még három van!!!! Húúú!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése